czwartek, 2 stycznia 2014

L'oleal Evital Volume - collagen Spray dodający objętości włosom i ułatwiający rozczesywanie

Loreal Elseve Volume Collagen Spray ułatwiający rozczesywanie i nadający objętość collagen cr który ma za zadanie odbudowywać włókno włosa , nadawać fryzurze gęstość i objętość oraz unosić włosy aż od nasady.
Produkt można stosować na suche lub wilgotne włosy.Należy spryskać nim włosy od nasady aż po końce.
Moja opinia: Produkt wydajny , z fajnym opakowaniem z spryskiwaczem , zapach tez ciekawy:) , łatwo nanosi się go na włosy. Ja zawsze stosuję go na wilgotne włosy tuż po umyciu głowy i spryskuję je od samej góry do dołu a potem albo używam dużej okrągłej szczotki z suszarką albo poprostu starym sposobem siadam sobie na czymś spuszczam głowę w dół i susze:) Chociaż raz pamiętam że nie stosowałam żadnej z tych metod i suszyłam normalnie i włosy też wyszły fajne:)) A co do właściwości rozczesujących takowych nie zaobserwowałam...Dla mnie jest to bardziej produkt dodajacy objętości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz