wtorek, 7 stycznia 2014

Manhattan baza pod cienie

Manhattan baza pod cienie ma za zadanie utrzymywać nasz cień na powiekach przez długi czas.Opakowanie 8
Moja opinia: Była to moja pierwsza baza pod cienie i mogę powiedzieć z czystym sumieniem że u mnie się nie sprawdziła.Nie dość że brzydko pachnie ( intensywny chemiczny zapach ) to jeszcze ciężko ją nałożyć , źle i ciężko rozprowadza się na powiece , podczas tej męki rozsmarowywania nie cały produkt rozprowadza się na powiece ( robią się trochę jakby grudki)Owszem gdy już nałoży się na niego cień to go trzyma bardzo długo( raz zdarzyło mi się zasnąć w makijażu gdy miałam tą bazę pod cieniami i wogóle nie były one zgrudkowane następnego dnia) ale poza tym innych plusów nie widzę no może jeszcze poza opakowaniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz