czwartek, 2 stycznia 2014

Soraya Mleczko do ciała Sceniczne silnie ujedrniające Anti - Ageing 30+ do każdego rodzaju skóry

Mleczko przeznaczone jest dla kobiet po 30 roku zycia.Preparat został stworzony z myśla o skórze w tym wieku i dostosowany do jej potrzeb.Posiada silne działanie ujędrniające i nawilżające.
Kosmetyk zawiera model slim complex ( bioelascol + kofeina) , który zapewnia niepowtarzalne właściwości ujędrniające , nawilżające i antycelulitowe.Skutecznie kształtuje sylwetkę , przywracając jej perfekcyjny wygląd i dobrą kondycję.
Preparat należy stosować 2 razy dziennie żeby osiągnąć pożądany efekt.
Moja opinia: Produkt ma bardzo ładny zapach , delikatna konsystencje , szybko się wchłania , pozostawia skórę nawilżoną , po nałożeniu produktu skóra delikatnie się napina( ma się takie wrażenie).Ja kupiłam to mleczko tylko z tego względu że po ciąży moja skóra straciła elastyczność i jedrność i powiem Wam ze to mleczko sprawdza się  idealnie.Po 1 użyciu zauważyłam natychmiastowe nawilżenie skóry a po tygodniu stosowania 2 razy dziennie delikatne 'naciągnięcie ' skóry na brzuchu...Poza tym miałam też nieduży celulit na pośladkach i udach i też widzę znaczną poprawę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz