wtorek, 7 stycznia 2014

Vichy Cellu Metric 14 dniowa kuracja antycellulitowa na dzień i noc

Vichy Cellu Metric 14 dniowa kuracja antycellulitowa składa się z 14 saszetek na dzień które mają za zadanie rozbijać zgromadzony tłuszcz i wyrównywać niedoskonałości na naszej skórze i 14 saszetek na noc które pomagają rozbijać zgromadzony tłuszcz i utrudniają jego ponowne magazynowanie.
Moja opinia: Kupując go miałam nadzieję że pozbędzie się troszkę mojego celullitu ale ogromnie się zawiodłąm. Nie dość że ma wysoką cenę ( ja za swój zapłaciłam 30 eur) to jeszcze potwornie się klei gdy rozsmarowuje się go  na ciało i po aplikacji też. Nie wiem czy tylko ja na taki produkt trafiłam ale czasami miałam wrażenie że się jakby 'zwałkowywał' z ciała.Plusem są saszetki które łatwo można otworzyć.Zapach nawet przyjemny:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz