wtorek, 28 stycznia 2014

Avon Color Trend tusz do rzęs pogrubiający


Tusz do rzęs Avon Color Trend ma za zadanie pogrubiać rzęsy bez ich sklejania.Opakowanie 7ml.
Moja opinia: To jeden z produktów do których wracam ciągle...od kiedy go spróbowałam pierwszy raz czyli jakieś 6 lat temu stosuję go cały czas w przerwach na inne tusze :) Bo jak wiadomo kobieta czasami lubi zmiany :) No wiec wracając do tematu tusz ładnie pogrubia rzęsy , u mnie nawet delikatnie wydłuża chociaż ja tego nie potrzebuję bo z natury mam raczej dłuższe rzęsy , nadaje im kolor głębokiej czerni.Po 2 użyciach szczoteczki możemy się cieszyć efektem naturalnych  rzęs a gdy chcemy super efektu to wtedy wystarczy użyć go więcej razy :) Tusz długo utrzymuje się na rzęsach , nigdy nie miałam z nim problemu na deszczu , śniegu itp warunkach atmosferycznych.Od lat jestem bardzo z niego zadowolona :) A i zapomniałam podać informacje o jego wydajności :  a więc jest bardzo wydajny bo przy moim codziennym stosowaniu gdzie używam tego produktu naprawdę dużo bo lubię mieć wyraziste oczy starcza mi on na ok 1,5 mies czyli bardzo długo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz