poniedziałek, 27 stycznia 2014

I w końcu wyczekiwana paczka od Trnd:) Vizir kapsułki piorące

Czekałam na tą przesyłkę od kilku dni gdy tylko dowiedziałam się że się zakwalifikowałam :) Uwielbiam nowości a ta jest nowością totalną bo tak naprawdę te kapsułki nadają się do prania białych i kolorowych rzeczy więc nie trzeba kupować 2 oddzielnych proszków.W dodatku usuwają zabrudzenia z tkanin a ich łatwość użycia zachwyca:)  Mi podoba się koncepcja pakowania produktu w osobne " pojemniczki " , " folijki" czy jakby to kolwiek nazwać bo nie trzeba męczyć się z dozowaniem , kapsułka jest takiej wielkości by starczyła na raz.Nic się nie rozsypuje tak jak z standardowymi proszkami w dodatku kapsułki są zamknięte w poręcznym opakowaniu które każda z nas zdoła upchnąć gdzieś w szafce:) Dodatkowym atutem kapsułek jest to ze zachowują kolor do 20 prań.
Są dostępne w 3 wariantach :
*Vizir Original Fresh - super biel Vizira już po 1 praniu
*Vizir Fresh Flover- czystość i świeży zapach ubrań
*Vizir Sensitive Clothes - przeznaczone dla skóry wrażliwej, ubrania są delikatne i idealnie czyste




Moja opinia : jedyne co mogę powiedzieć w tej chwili że po otwarciu jednego opakowania z kapsułkami poczułam bardzo przyjemny kwiatowy zapach:) Coś więcej powiem Wam gdy skończę całe opakowanie :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Ja również biorę udział w kampanii trnd i mam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Mogę tylko powiedzieć, że moim zdanie kapsułki są świetne!! Pomimo, że służą do prania zarówno tkanin białych jak i kolorowych, efekty ich "pracy" są fantastyczne. Nawet ubranka mojej półrocznej córeczki, która właśnie zaczyna sama jeść, są idealnie czyste. Poza tym nie mam już problemu ze złym dozowaniem proszku, kapsułki tak pięknie pachną, że nie używam już płynu do płukania. Fajne jest to, że otrzymałam też pakiet kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym.
    Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dokładnie tak samo mam takie odczucia :) Gdy zakończy się projekt zrobię o tym dokładniejszą notkę na blogu ale w tej chwili mogę powiedzieć że jestem nimi zachwycona :) nawet wczoraj kupiłam sobie już w sklepie 2 opakowania jak zobaczyłam je na półce :))))

      Usuń