sobota, 25 stycznia 2014

Manhattan Soft Mat Loose Powder Puder sypki matujacy





















Manhattan Soft Mat Loose Powder to sypki puder matujący do każdego typu cery zamknięty w poręcznym opakowaniu z puszkiem dzięki któremu możemy nakładać produkt.Testowany dermatologicznie.Opakowanie 20g
Moja opinia: Dobrej jakości produkt o przyjemnym zapachu .Ja nakładam go pędzlem a nie puszkiem bo tak jest mi wygodniej :) Gdy kupujemy opakowanie trzeba w wieczku które ochrania puder przebić dziórki czymś w miarę dużym ( ja zrobiłam to metalową końcówka grzebienia do tapirowania ale zwykla wsówka do włosów też wystarczy :) Gdy już przebijemy się do pudru wtedy trzeba się namęczyć żeby go wysypać i jak już nam się uda to wtedy możemy cieszyć się śliczną cerą:) Dla tych którzy mają problemy z wydobyciem tego kosmetyku: trzeba wyjać puszek , zakręić pokrywkę i kilka razy potrzepać.Produkt powinien trochę przesypać się przez dziurki do środka.Potem należy odwrócić pojemniczek czarną zakrętką do góry i uważnie otworzyć i można aplikować produkt.Jeżeli nasypało się go nam za  dużo wtedy trzeba delikatnie potrząsać a część pudru sama wsypie się z powrotem nam sama do dziurek:)
Ja ogólnie jestem zadowolona z tego produktu jedynym minusem jest jego aplikacja...;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz