wtorek, 28 stycznia 2014

Przesyłka od Bobovity....


Dzisiaj listonosz przyniósł mi niespodziewaną przesyłkę z Bobovity. W środku znajdowały się 3 broszury i poradnik żywienia małego dziecka.Mimo że moje dziecko je większość posiłków takich jak my to jednak znalazłam tam też ciekawe i przydatne informacje.Poza tym w opakowaniu była kaszka którą mój mały już je od jakiegoś czasu i domowy rosołek z kurczaka z ryżem.Zupkę odrazu dałam małemu , zjadł całą.Widać że mu smakowała:)
Jeśli ktoś z Was chce zarejestrować się do klubu Bobovity i otrzymywać co jakiś czas jakieś broszury , poradniki , próbki produktów bądź ich pełnowartościowe wersje wystarczy wejść na stronę : https://www.bobovita.pl i się zarejestrować.Poza wyżej wymienionymi rzeczami można przeczytać tam wiele ciekawych artykułów na temat żywienia dziecka , dodawać własne porady , zadawać pytania ekspertom....i wiele innych :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz