niedziela, 23 lutego 2014

Avon Advance Techniques odżywczy szampon z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów

Szampon Avon Advance Techniques z makokańskim olejkiem arganowym jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.Doskonale je nawilża i sprawdza się przy nawet bardzo suchych włosach.Zawiera olejek arganowy , witaminy B5  i E . Ułatwia rozczesywanie , pozostawia włosy jedwabiście głądkie i miękkie.Tak wygląda produkt po wyciśnięciu:


Moja opinia: Produkt ma podobny zapach jak wszystkie szampony z tej lini , jest gęsty , po umyciu nim włosy pachną tak jak szampon, ma delikatnie dla mnie słodki zapach ,przy używaniu podrażnił mi skórę głowy ( tak jest z większością szamponów avon w moim przypadku a uwierzcie mi próbowałam ich kiedyś wiele bo byłam konsultantką) ale przy stosowaniu od czasu do czasu albo na zmianę z jakimś szamponem nic mi się nie działo ze skórą, poza tym łatwo rozczesuje się po nim włosy , są one gładkie , dobrze się pieni...

2 komentarze:

  1. Uwielbiam szampony Avonu. Kiedyś zdobyły nawet Doskonałość Roku z Twojego Stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety u mnie one tak średnio się sprawdzają...byłam konsultantką Avonu przez długi czas ale zanim nią zostałam przez kilka lat kupowałam ich produkty tak że miałam okazje wypróbować 96% ich produktów i mniej więcej wiem jakie one wszystkie są....Według mnie jeżeli chodzi o szampony najlepsze są te tańsze (o dziwo !) szampony z lini naturals...ale wiadomo każdy ma inna skórę i nie każdemu dany produkt będzie odpowiadał...Mogę podać przykład na tym szamponie - mi on trochę podrażnia skórę głowy a moja mama używa go już od początku tamtego roku i nie tylko ten rodzaj bo też szampon z tej serii dodający blasku 2 w 1 i szampon ochronno wzmacniający i nie narzeka..nigdy nie miała po nich uczulenia , łupieżu ani tym podobnych :) Tak że jak widać mojej skórze on nie bardzo odpowiada ale dla kogoś innego może się nadać :)

    OdpowiedzUsuń