sobota, 1 lutego 2014

Paczuszka od Oriflame:)

Paczuszka od Oriflame była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem.Znalazła się w niej :

  • woda perfumowana Volare 50ml
  • tusz do rzęs Hyper Stretch XL odcień Black 8 ml
  • wygładzająca baza pod  makijaż Oriflame Beauty 30ml
  • czekoladowy płyn do kąpieli Chocolate Dream 300 ml
poza tym dołączony był aktualny katalog który po przejrzeniu wydał mi się bardzo ciekawy :) Wypróbowałam już zaraz po zrobieniu zdjęcia do tego artykułu płyn do kąpieli i perfumy i jestem jak najbardziej zadowolona :) Jak narazie nic więcej nie powiem na ich temat dopiero po dłuższym stosowaniu  dodam odpowiednią notkę.


Poza tym zapomniałam Wam wcześniej wspomnieć że samemu też można zostać konsultantką Oriflame i wcale nie wiąże się to z żadnymi zobowiązaniami - wprost przeciwnie możemy na tym zyskać bo będąc konsultantką mamy zniżki na zakup kosmetyków i to całkiem niemałe :) Chętne osoby proszę o kontakt z Panią Anią na mail ar.formela@oriflame.biz lub telefonicznie 601 20 26 46 , wtedy wszystko ona wam dokładnie wyjaśni :) Poza tym u niej można też zamawiać kosmetyki z aktualnego katalogu:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz