czwartek, 27 lutego 2014

Pomoc dla początkujących blogerów...

Witam ,postanowiłam że napiszę tą notkę choćby dlatego że na pewno tak jak ja wielu początkujących blogerów poszukuje takich informacji jak np co to jest blogroll  albo baner...Ja sama wiele czasu szukałam informacji o tym co to jest , jak to zrobić , nawet napisałam do jednego z blogerów ale niestety do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi...ja wiem że każdy z  nas pracuje na sukces swojego bloga ale bez przesady...No ale wracając do tematu tak jak mówiłam wcześniej szukałam i znalazłam :) Youtube to jednak genialna rzecz :) Dla tych którzy zaczynają pisać bloga polecam do poradnika na youtube jak utworzyć baner i blogroll oraz edytować karty oraz tworzenie kart...Cały temat jest bardzo łatwo wytłumaczony i w najprostszy sposób :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz