poniedziałek, 17 lutego 2014

Vizir kapsułki piorące


Vizir kapsułki piorące to uniwersalny środek do prania ubrań kolorowych i białych zamknięty w małych poręcznych kapsułkach.Dzięki nim już teraz nie musisz się zastanawiać jaki proszek czy żel dodać do prania :) Wystarczy tylko wrzucić kapsułkę do bębna , pranie nastawić cykl prania i gotowe...:)Dzięki tym kapsułką ubrania zachowują kolor do 20 prań.
Moja opinia: Tak jak mówiłam gdy je dokładnie przetestuję napiszę swoje dokładniejsze spostrzeżenia i właśnie nadszedł ten moment :) 
Może zacznę od tego że kapsułki to świetny pomysł jeśli chodzi o dozowanie produktu podczas prania - nie ma mowy o rozlaniu czy wysypaniu proszku / żelu do prania.Wystarczy tylko wrzucić kapsułkę do bębna i gotowe...po użyciu ubrania ślicznie pachną , podczas testowania całego opakowania NIGDY nie używałam płynu do płukania bo nie było to potrzebne.Kolejnym ich plusem jest to że nie uczulają- piorę w nich ubrania mojego synka który w tej chwili ma 14 mies i nie dostał po nich żadnej wysypki ani nic a u niego często były problemy ze skóra nawet po proszkach dla dzieci.Poza tym rozpuszczają się w niskich temperaturach więc nie trzeba nastawiać temperatury na wyższą gdy wybierzemy dany cykl prania ( ja mam tak w pralce że wybierając sobie program mogę zmienić sobie ilość obrotów i temperaturę) tylko można prać w 30 stopniach i oszczędzać przy tym pieniądze.Nawet gdy do prania z ciemnymi rzeczami wrzucimy białe i ta kapsułkę to te białe rzeczy nam wybieli więc jak dla mnie te kapsułki są niesamowicie rewolucyjne :) Poza tym kapsułki nie zajmują dużo miejsca więc jest to świetne rozwiązanie do małej łazienki albo w takiej w której lubimy mieć wszystko pochowane:)Ogólnie minusów nie zauważyłam i jestem z nich bardzo zadowolona - nawet kupiłam 2 opakowania ostatnio na zakupach :)


1 komentarz:

  1. A ja również miałam okazję testować kapsułki piorące Vizir :)) Muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobają tego typu kampanie. Dzięki TRND, otrzymałam dwa opakowania świetnego produktu. Jedno dla siebie, drugie do rozdania rodzinie, przyjaciołom i znajomym. Teraz moim zadaniem jest rozmowa z nimi na temat kapsułek i pisanie raportów. Nie jest to ciężka praca, bo kapsułki są fantastyczne. Pranie jest szybkie i wygodne, a ubrania czyste i pachnące.
    Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje sie łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania.

    OdpowiedzUsuń