niedziela, 23 lutego 2014

Ziaja krem masło kakaowe do cery normalnej i suchej


Krem z Ziaji masło kakaowe dostarcza skórze cennych substancji odżywczych .Regeneruje , wygładza i działa ochronnie na naskórek.Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.Polecany także przed opalaniem ,także w solarium.Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie.Ph neutralne.Opakowanie 50 ml.
Moja opinia: Srednio gęsty produkt , dobrze rozprowadza się na skórze, pachnie kakaem i delikatnie czymś innym tak jakby silikonem, nawilża skórę ale niestety po użyciu pozostaje na skórze śliska warstwa która delikatnie się błyszczy , koloru raczej nie poprawia :) przynajmniej ja tego nie zauważyłam w jakimś tam stopniu, nie uczula , nie zatyka porów , fajny gdy ktoś ma bardzo suchą skórę - ja polecam używać tego na noc bo na dzień on nie zda egzaminu bo się nam makijaż dosłownie rozpłynie , no chyba że nigdzie nie wychodzimy to wtedy oczywiście można się posmarować :) Ogólnie mogę powiedzieć że bardzo lubię właśnie produkty z tej serii kakaowej z Ziaji bo nie dość że są niedrogie to ładnie pachną i wcale źle nie działają:)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam zapach czekolady i kakao -ja używam balsamu czekoladowego z serii So pretty firmy Soraya i jest rewelacyjny a jego zapach - pachnie po prostu jak tabliczka najlepszej czekolady. oprócz tego balsam super nawilża skore, bardzo dobrze wygładza i sprawia ze jest ona naprawdę gładka. Dobry nawet dla osób o wrazliwej skórze- nie podrażnia nie uczula polecam :)

    OdpowiedzUsuń