czwartek, 13 marca 2014

Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1


Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów  3 w 1 został specjalnie stworzony dla skóry noworodka co zostało klinicznie potwierdzone.Płyn stworzony został z myślą by łagodnie myć ciało i skórę dziecka podczas kąpieli nie powodując podrażnień . Produkt o formule 3 w 1 służy do mycia ciała , włosów oraz może służyć jako płyn do kąpieli.Nie wysusza skóry.Hipoalergiczny.Posiada unikalną formułę No more tears dzięki której nie szczypie w oczy i nie powoduje łez :) Ma naturalne pH .Testowany przez pediatrów.Posiada pozytywna opinię Instytutu Matki i Dziecka . Rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne.Opakowanie 500 ml
Moja opinia: Produkt posiada delikatny zapach , niezbyt mocno się pieni , nie podrażnia skóry , delikatnie ją myje ( wypróbowałam produkt na sobie i dziecku ) , skóra po użyciu nie jest przesuszona , fajnie że opakowanie posiada pompkę co jest dużym ułatwieniem a poza tym lubię jak produkty można dozować w taki sposób bo wtedy rzeczywiście zużywamy tyle produktu ile naprawdę potrzebujemy , czy szczypie w oczy ??? no wydaje mi się że nie bo myjąc synowi włoski czasami zdarzało się że podczas spłukiwania mu produktu z włosów czasami coś dostało mu się do oczu i nie płakał więc wydaje mi się że produkt nie szczypie:) na sobie tego nie wypróbowałam jak narazie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz