niedziela, 9 marca 2014

Mydło 100% naturalne dla dzieci 'Delfinek' Mydlarnia powrót do natury


Mydło przeznaczone jest do skóry dzieci oraz skóry ze skłonnością do alergii.Mydło jest całkowicie bezpieczne , produkowane według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości naturalnych surowców. Idealne do codziennej pielęgnacji dziecięcej skóry.Mydło doskonale nadaje się do prania.Nie zawiera dodatków chemicznych , konserwantów , wybielaczy , wypełniaczy , substancji zapachowych oraz substancji barwiących.Przechowywać w suchym pomieszczeniu w temp 30 stopni C. Produkt przebadany dermatologicznie.Posiada atest PZH.Opakowanie  100 g
Moja opinia: Użyłam ten produkt 3 razy i już mówię Wam dlaczego.Nie wiem jak to możliwe bo produkt nie dość że jest niby dla dzieci to jeszcze był przebadany dermatologicznie i poprostu ja nie mogę tego zrozumieć bo to mydło szczypie.2 razy umyłam nim syna ( znaczy moja siostra za 1 razem go kąpała , za drugim już ja ) i podczas kąpieli tym mydłem mój synek strasznie płakał i wogóle wyrażał straszne niezadowolenie a on uwielbia się kąpać...Gdy za 2 razem myłam małego i chciałam mu umyć plecki to widząc że biorę te mydło dostał histerii i zaczął strasznie płakać... skóra na pleckach zrobiła mu się czerwona ( takie plamki) i podejrzewam że go to musiało bardzo szczypać i swędzieć bo ja troszkę później niż on miałam to samo na rękach...Nie wiem jak to możliwe ale z pozostałymi mydłami tej firmy nie miałam problemu i byłam bardzo zadowolona....Hmm z oczywistych powodów nie przedstawię Wam recenzji tego produktu.Mogę jedynie powiedzieć że zapach ma takich płatków mydlanych...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz