poniedziałek, 19 maja 2014

W ostatnim czasie trafiłam na świetnego bloga w którym autorka napisała ciekawy post o odchudzaniu   http://mylittleecolife.blogspot.com/2014/05/o-co-chodzi-z-ta-dieta-i-odchudzaniem.html
Zainspirowała mnie tym artykułem do zrzucenia zbędnych kg których nie mogę się pozbyć od czasu ciąży...Próbowałam już różnych metod ale z różnym skutkiem..Ja niestety jestem osobą wiecznie się odchudzającą - w genach mam tendencję do tycia i złe nawyki żywieniowe...Dzięki Michalinie i jej pomocy mam szansę to zmienić :) Każdy kto potrzebuje pomocy w odchudzaniu może do niej napisać i bądźcie pewni że otrzymacie pomoc np  w  układaniu jadłospisu tak by nie  przekroczyć danej ilości kcal dostosowanych do naszego zapotrzebowania energetycznego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz