piątek, 20 czerwca 2014

Garnier Ultra Doux odżywka z awokado i masłem karite



Wyjątkowa receptura , aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone.Odżywka Garnier Ultra Doux łączy olejek z avocado znany ze swoich właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite , w kremowej i apetycznej formule , bez obciążania włosów.Opakowanie 200ml

Moja opinia :Produkt przyjemnie pachnie, .,a kremową konsystencję którą łatwo jest rozprowadzić na włosach , produkt łatwo się spłukuje , włosy po wysuszeniu ładnie pachną odżywką , są bardziej lśniące , niestety odżywka na moich włosach niewiele zdziałała- na zdrowych włosach dodała im miękkości i blasku a na końcówkach nie zauważyłam żadnej różnicy..Nawet raz zmieszałam ją z olejem kokosowym i nałożyłam na włosy na pół godz i powiem wam że nie było widać prawie żadnego efektu..Odżywka fajna ale niestety nie nadaje się dla moich włosów...szkoda bo zapach jest całkiem przyjemny:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz