poniedziałek, 23 czerwca 2014

Green pharmacy naturalny olejek łopianowy z olejkiem herbacianym i rozmarynem


Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnymi olejkami eterycznymi drzewa herbacianego i rozmarynu skutecznie usuwa oznaki łupieżu zwykłego skóry głowy.Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy.Olejek przenika głęboko w głąb skóry odżywiając cebulki włosowe , usuwa łojotok i nieprzyjemne odczucia.Włosy stają się zdrowsze i mocniejsze a odpowiednio pielęgnowane dobrze się rozczesują i układają.Sposób użycia:ciepły olejek delikatnie wetrzeć w skórę głowy u nasady włosów i pozostawić na 20- 30 min ,następnie umyć włosy szamponem.Powtarzać zabieg 1-2 razy w tygodniu. Opakowanie 100 ml
Moja opinia :Jak dla mnie to trochę taki ziołowy śmierdziel :) No zapach nie bardzo przypadł mi do gustu, powiem tylko tyle szkoda że nie jest lepszy...Olejek wcierałam w skórę głowy i faktycznie łupież zniknął , nakładałam też go na włosy ale już w tej  sytuacji nie było tak dobrze...włosy owszem trochę odżywił i poprawił ich kondycję jednak zauważyłam że po nim włosy się trochę puszą na tych bardziej zniszczonych częściach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz