poniedziałek, 30 czerwca 2014

Isana lakier do wołosów 5+







Isana Power lakier do włosów  z witaminą pielęgnującą i filtrem UV maksymalnie utrwala i działa przez 24 h .Nie zawiera parabenów.Opakowanie 250ml

Skład : ALCOHOL DENAT , BUTANE , PROPANE , BUTYL ESTER OF PVM/MA , COPOLYMER , AQUA , DIMETHYL STEARAMINE , PANTHENOL, NIACINAMIDE, ETHYLHEXIL SALICYLATE, PARFUM .

Moja opinia :Kolejny bubel lakierowy z Isany.Już tyle lakierów wypróbowałam z tej serii isana ale po tym bym się nie spodziewała prawie żadnego utrwalenia jak ma 5+ ...Miałam nadzieję nawet kupując go że może chociaż trochę przyzwoicie będzie trzymał fryzurę ale niestety się zawiodłam..Lakier wogóle prawie nie trzyma włosów , śmierdzi , jest duszący , wysusza włosy i skórę głowy ...Opakowanie jest w miarę solidne , Fajnie ze nie ma zatyczki bo one często lubią się mi gubić ;) W tej cenie kupiłabym już dużo lepszy lakier biedronkowy albo z welli i tafta na promocji..Naprawdę ten produkt nie jest wart żadnej złotówki..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz