poniedziałek, 9 czerwca 2014

W końcu jestem :)

Witajcie :)
Troszkę mnie nie było bo miałam problemy natury technicznej z internetem i dopiero wczoraj został rozwiązany problem...Najważniejsze że teraz już mogę pisać bo mam tyle recenzji dla Was przygotowanych :) Wogóle to muszę zrobić już jakieś denko bo dużo kosmetyków mam pokończonych a niestety nie mam gdzie ich chować bo mam tylko 1 wysoką szafkę w łazience i jedną półkę pod lustrem na której trzymam moje , męża i dziecka kosmetyki...Tak ze sami rozumiecie muszę na bieżąco w miarę wykorzystywać kosmetyki i nie kupować za dużo nowych na zapas bo nie będę miała gdzie tego trzymać:) Poza tym wstawienie nowej szafy odpada bo mam nieduża łazienkę i jak bym to zrobiła to wdaje mi się że by wyglądała na zagraconą....
A tak już poza tematem zna ktoś coś dobrego na porost włosów???jakieś krem , wcierki itp???Bo mój mężulek coś zaczyna łysieć i strasznie z tego powodu rozpacza ... :)
Patrzcie co znalazłam na Pintrescie :) Świetne dla odchudzających się bo można wydrukować i wpisać sobie tam swoje wymiary ma początku odchudzania i później np podczas kolejnych mierzeń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz