sobota, 14 czerwca 2014

Zakupy miesięczne :) Czyli co kupiłam w przeciągu tego miesiąca :)








Oto moje ostatnie zakupy zrobione podczas tego całego miesiąca :) Miałam nic nie kupować ale produkty same pchały mi się do koszyka ;p W biedronce kupiłam parę rzeczy bo kiedyś używałam niektórych kosmetyków z tego sklepu i byłam z nich zadowolona poza tym czytałam dużo pochlebnych opinii na temat produktów biedronkowych :) W biedronce kupiłam : 
*2 gąbki do masażu 
*płyn do higieny intymnej 
*szampon natei
*sól do kąpieli trawa cytrynowa i bambus
*żel pod prysznic z olejkiem migdałowym 
* 2 peelingi z bielendy ( jeden z papayi a drugi z winogron)
*masło do ciała z bielendy winogronowe
*żel do mycia twarzy 
I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o biedronkę..Polecam się teraz wybrać tam bo mają właśnie te peelingi i masła z bielendy w promocji za 3,99..Ja gdyby nie było ze mną męża to pewnie bym więcej kupiła niż 3 szt no  ale mężuś był więc przywołał mnie do porządku i przypomniał o parametrach łazienki :P
W  pozostałych sklepach kupiłam :
*mleczko do oczyszczania twarzy z Celii
*krem dla małego na odparzenia 
*krem ochronny przed wiatrem dla małego ( miał być krem do całego ciała dla dzieci ale opakowania mi się pomyliły a są takie podobne :)
*szampon intensywnie regenerujący z Ziaji
*Balsam do włosów intensywnie nawilżający z Joanny
*błyszczyk z my secret 
*szminkę z my secret 
*kredkę do konturowania oczu  z wibo 
W Oriflame zamówiłam :
* 2 razy mydełko złuszczające swedish spa 
*antyperspirant w kulce silk beauty
*odżywka bez spłukiwania dodająca objętości hairx
*odżywka do włosów hairx
*szampon do włosów suchych i zniszczonych nature secret
*krem uniwersalny tender
*olejek na gorąco
*2  korektory w płynie
*pomadkę do ust 


I to by było chyba na tyle zakupów za ten miesiąc :)Jak coś jeszcze znajdę co zapomniałam dodać najwyżej wymienię to w następnych zakupach...

A Wy co ostatnio kupiłyście ???:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz