środa, 27 sierpnia 2014

Nivea antyperspirant w kulce energy fresh czyli poczuj świeżość na swojej skórze :)







Nivea antyperspirant w kulce energy fresh to antyperspirant który pachnie łagodnie trawą cytrynową oraz zapewnia 48h ochronę przed potem.Poza ochroną delikatnie pielęgnuje skórę.Przebadany dermatologicznie.Nie zawiera alkoholu , barwników i konserwantów . Opakowanie 50ml

skład produktu:



Moja opinia : Produkt pachnie delikatnie świeżo , jest w szklanej buteleczce co jest trochę niepraktycznie ( gdy byłam młodsza często ich używałam i czasami bywało tak że buteleczka mi spadła i się stłukła co nie miało miejsca w przypadku plastikowych opakowań ) .Kulka podczas kończenia opakowania jest nadal sprawna , nie zacina się ...Antyperspirant długo działa , wydaje mi się że troszkę wysusza pachy, nie zauważyłam żeby  brudził ubrania...Ogólnie spełnia swoje zadanie czyli niweluje pocenie i nie pozostawia śladów potu na ubraniu.Jak na ten moment jestem z niego zadowolona i napewno kupię kolejną sztukę tylko pewnie tym razem o innym zapachu chociaż ten nie jest zły :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz