sobota, 25 stycznia 2014

P 2 Eye dream cień do powiek

 I znowu wklejam zdjęcie z internetu ale poprostu tak jak mówiłam niektóre kosmetyki mam tak wysłużone przez to trzymanie w tym pojemniku że aż głupio by mi było pokazywać je takie zniszczone..

No więc jest to p 2 eye dream cień do powiek z połyskującymi drobinkami zamkniete w poręcznym zakręcanym opakowaniu.
Moja opinia : To jeden z moich ulubionych cieni.Swietnie się rozprowadza , nie osypuje sie z powiek , nie zbiera w kącikach , ładnie odbija światło , dobrze się rozciera, jest mega wydajny.Naprawde potrzeba niewielkiej ilości do makijażu. Nie wiem czy cienie z tej firmy są do kupienia w polsce , ja kupiłąm go gdy mieszkałam jeszcze w niemczech w drogerii dm i żałuje że nie kupiłam ich więcej w innych kolorach bo są świetne:) Normalnie nachwalić się nie mogę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz