niedziela, 26 stycznia 2014

Pilca plastry do depilacji z olejkiem kameliowym i wit E




Plastry pilca służą do depilacji ciała i są jedną z najskuteczniejszych metod depilacji.Po użyciu skóra jest miękka i gładka a włoski usunięte.Zawierają olejek kameliowy i wit E . Wykonane są z przeźroczystego materiału dzięki któremu możemy obserwować jaki obszar ciała  depilujemy.Produkt przebadany dermatologicznie.Opakowanie zawiera 20 szt.

Moja opinia : Od razu mówię zdjęcia nie mojej produkcji:) Niestety musiałam takie wrzucić bo moje opakowanie jest już podarte i pogniecione z powodu wcześniejszych częstych przeprowadzek.Zdjęcia pochodzą z internetu. No a wracając do recenzji produkt fajny chociaż ja raz go użyłam do depilacji nóg ale mogę powiedzieć że na moich włoskach sprawdził się nawet dobrze:) Teraz używam go do depilacji na twarzy np przy regulacji brwi ( ucinam odpowiedni kawałek i postepuję tak jak z woskiem ) albo jakiś tam innych włosków w niechcianych miejscach.Wystarczy chwila by rozgrzać go w dłoniach , potem trzeba tylko rozkleić plastry i nakładać.Do zestawu dołączone są 4 chusteczki zmywające wosk ale jak ktoś tak jak ja używa tych plastrów to jest to niewystarczająca ilość.Ja wtedy biorę zwykłą oliwkę dla dzieci i waciki i zmywam pozostałości :) Jeszcze raz wracając do tematu skóra po użyciu jest gładka , miękka , wiadomo jak po depilacji delikatnie zaczerwieniona ale przez krótki czas poza tym nie widzę innych minusów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz