piątek, 7 lutego 2014

Cleanic Kindii New Baby Care chusteczki nawilżane dla noworodków , niemowlaków i dzieci :)


Chusteczki Kindii New Baby Care to chusteczki nawilżane stworzone z myślą o delikatnej skórze dzieci i niemowląt.Zawarte w formule emolienty doskonale natłuszczają skórę  i ją nawilżają dzięki czemu chronią ją przed suchością i podrażnieniem.Są hypoalergiczne , testowane dermatologicznie , bez alkoholu , parabenów i PEGów.Opakowanie  60 sztuk.
Moja opinia: To jedne z chusteczek jakie miałam okazje przetestować jako mama :) Wiadomo jak to jest gdy urodzi się dziecko - wtedy poszukujemy idealnego produktu który będzie spełniał nasze oczekiwania i wtedy zaczynamy kupować różne marki i je sprawdzać.Ja przez jakiś czas gdy urodziło się moje dziecko używałam różnych chusteczek z tej firmy i mogę powiedzieć że byłam i jestem bardzo zadowolona.Nie uczulają dziecka , są wilgotne więc łatwo zmyć np resztki z posiłku z buzi malucha , nie podrażniają skóry.Minusem jedynym tych chusteczek jest forma ich wyciągania - jak wyciągniesz jedną to potem jedna chusteczka ciągnie kolejną za sobą :)Przez to chyba tak jest że są dosyć wilgotne.... Innych minusów nie zauważyłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz