czwartek, 13 lutego 2014

Oriflame Tusz do rzęs Hyper Stretch XL odcień black



Oriflame Tusz do rzęs Hyper Stretch XL posiada rewolucyjną szczoteczkę z genialnym systemem włókien o długości 4 mm które wydłużają rzęsy i nadają im wyjątkową objętość dzięki czemu zyskujemy efekt sztucznych rzęs.Wzbogacony kompleksem Pro-Long który jest rewolucyjną innowacją która przyspiesza naturalny cykl wzrostu rzęs.Stymuluje on geny odpowiedzialne za produkcję keratyny i wzrostu włosów.Pomaga on wzmacniać oraz wydłużać rzęsy i zwiększać ich objętość.Tusz posiada w swoim składzie także kompleks kondycjonujący który odżywia ich strukturę.Opakowanie 8 ml.
Moja opinia:Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrze rozdzielonych i wydłużonych rzęs jak przy tym tuszu(!) Używając go rzęsy są ładnie rozdzielone i po pomalowaniu rzęs mamy faktycznie efekt sztucznych rzęs :)Co prawda tusz nie ma gęstej konsystencji , bardziej bym powiedziała trochę wodnistą ale spełnia doskonale swoje zadanie.Nie podrażnia oczu - czasami tak miałam z innymi tuszami, zauważyłam że rzęsy są w lepszej kondycji , łatwo się nakłada , na szczoteczkę taką jaką lubię :) ,  nie blaknie w ciągu dnia, nie kruszy się... Poniżej wrzucę wam zdj z internetu jak mniej więcej rzęsy wyglądają po jego użyciu :


Tak jak widzicie jest to efekt bardzo delikatny i naturalny  a zarazem bardzo ciekawy : )Ja do tej pory nie mogę się pozbyć zachwytu po pierwszej próbie użycia tego tusza bo aż takiego efektu się nie spodziewałam...
Już teraz to wiem że to będzie kolejny mój ukochany tusz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz