poniedziałek, 17 lutego 2014

Szmatka muślinowa

Szmatka muślinowa wykonana jest z 100% muślinu który jest spleciony w taki sposób by można było idealnie oczyścić cerę.Używając szmatki do codziennego demakijażu sprawiasz że skóra pozbawia się zabrudzeń oraz martwego naskórka i staje się dzięki temu gładsza....Używanie takiej szmatki nie jest skomplikowane : wystarczy zwilżyć szmatkę ciepłą wodą , nałożyć żel do mycia twarzy i postępować tak jak w przypadku codziennego demakijażu.Gdy widzimy że szmatka jest brudna przepłukujemy ją wodą , nakładamy nową porcję żelu i tak w kółko aż szmatka nie będzie czysta i nasza skóra również:) Po zakończeniu zabiegu zamykamy pory skóry przykładając lub delikatnie dotykając skóry szmatką wypłukaną w letniej wodzie.Gdy skóra wyschnie przystępujemy do dalszej pielęgnacji czyli jakiś krem nawilżający albo jakiś inny jaki używacie po demakijażu :) Wiadomo proces wysuszania twarzy możemy tez przyspieszyć wystarczy tylko przykładać delikatnie ręcznik do twarzy ( najlepiej kupić sobie do tego taki specjalny mały ręczniczek który będzie nam służył wyłącznie do tego celu )Szmatkę po użyciu myjemy ( ja zawsze myję ją tym samym żelem co twarz) i płukamy a potem dobrze wyciskamy i pozostawiamy do wyschnięcia.Poza tym szmatkę dobrze jest wyprać min raz w tygodniu ze względów higienicznych.Podczas użytkowania szmatki splot może się troszkę rozluźnić ale to jest normalne i nie wpływa na  jakość użytkowania.




Moja opinia : Ja używając jej w  końcu pozbyłam się wyprysków i wiecznie zatkanych porów które na dodatek było widać;/ poza tym miałam w końcu porządnie oczyszczoną skórę i było to czuć:)Na poczatku sceptycznie podchodziłam do tego typu rzeczy bo co może mi pomóc jakaś szmatka jak peelingi ani inne cuda nie pomogły , ale muszę powiedzieć że po kilku użyciach zauważyłam poprawę w stanie mojej skóry ....Teraz nawet nie potrzebuję peelingów do mycia twarzy używając jej...:)  Po każdym użyciu trzeba pamiętać o kremie nawilżającym bo szmatka dokładnie oczyszcza twarz nawet z sebum...Poza tym małym mankamentem nie zauważyłam żadnych innych:)A i zapomniałabym napisać splot faktycznie trochę się rozchodzi ale naprawdę niedużo i nie wpływa to jakoś na oczyszczanie twarzy...( splot po 4 mies użytkowania widać na ostatnim zdj).Ja swoją szmatkę kupiłam na allegro i wcale nie kierowałam się myślą że która szmatka droższa to lepsza bo nie okłamujmy się wszystkie są takie same...ja przynajmniej nie zauważyłam różnicy a jedna kupiłam ta niby droższa a drugą najtańsza i widzę że obydwie są takie same...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz