piątek, 14 marca 2014

Dr Seidel płyn do przemywania uszu dla psów i kotów

Płyn do przemywania uszu skutecznie usuwa zabrudzenia i wydzieliny , dzięki czemu zapobiega rozwojowi bakterii w małżowinie usznej i kanale słuchowym.Zmiękcza naskórek i pobudza jego odnowę.Zawarty w preparacie mentol zmniejsza swędzenie oraz zapobiega drapaniu uszu przez zwierzę.Regularne stosowanie preparatu chroni przed powstawaniem stanów zapalnych.Stosowanie: niewielką ilość preparatu wprowadzić do każdego ucha za pomocą aplikatora i delikatnie rozsmarować.Nadmiar płynu osuszyć wacikiem.Opakowanie 75 ml
Moja opinia: używam tego produktu od przeszło 2 lat  z przerwami czyli od momentu gdy mój weterynarz polecił to do czyszczenia ucha mojego yorka gdy ten dostał zapalenia(raz w tym czasie używałam czegoś innego i piesek dostał z powrotem zapalenie )Produkt nawet przyjemnie pachnie , najlepiej używać go w taki sposób że odkręcamy zakrętkę maczamy w płynie patyczek i tak czyścimy ucho pieska albo kota ( co kto ma :) dzięki temu za dużo płynu nie dostanie się do ucha zwierzęcia...Poza tym produkt bardzo wydajny , nie trzeba go stosować bardzo często - ja mojemu mimi czyszczę uszka tak średnio raz na 2 tygodnie i jak narazie nic mu się nie dzieje z uszkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz