sobota, 15 marca 2014

Delikatny żel do mycia twarzy Green Pharmacy do skóry suchej i wrażliwej

Żel delikatnie myje skórę i usuwa zanieczyszczenia , nie narusza delikatnej bariery ochronnej skóry .Nie zawiera mydła.Wzbogacony naturalnym ekstraktem z aloesu , pantenolem i proteinami z pszenicy nie wysuszają.Alantonina i aloes koją podrażnienia i przyspieszają regenerację.Żel pozostawia uczucie świeżości  , czystości i komfortu.Testowany dermatologicznie . Opakowanie 270 ml
Moja opinia : Fajny produkt , delikatnie oczyszcza skórę twarzy , nie podrażnia jej , delikatnie pieni , dla mnie trochę nieprzyjemnie pachnie bo ten zapach kojarzy mi się z takim chemicznym arbuzem a ja taki zapach nie za bardzo lubię ;/  ale  ze względu na działanie żelu jestem w stanie to znieść :) , po użyciu skóra nie jest tak ściągnięta jeśli ktoś ma suchą skórę ,  wydaje się bardziej nawilżona  i odżywiona...

2 komentarze: