sobota, 29 marca 2014

Miła niespodzianka od Dermapharm :)

Wczoraj otrzymałam niespodziewaną przesyłkę od firmy DERMAPHARM która zajmuje się produkcją kosmetyków i produktów dla zwierząt.Jest to dla mnie tym bardziej miła przesyłka bo posiadam yorka który uwielbia ich produkty :) W przesyłce znajdowała się próbka szamponu do przetestowania na moim mimi i aromatyczna przekąska na piękną sierść i zdrową skórę którą mój pies pokochał od pierwszego zapachu ;) Szampon już wypróbowałam i zamieszczę Wam zdjęcia produktów i kąpieli pod spodem oraz link do firmy DERMAPHARM gdzie będziecie mogli zobaczyć jakie firma oferuje produkty dla naszych czworonożnych przyjaciół :) Od razu przepraszam za wygląd włosów  misia ale nie mieliśmy iść czasu do fryzjera bo jakoś ostatnio nie miałam na to czasu ;/ Cały czas niestety chodzę od lekarza do lekarza a na domiar złego mały znowu mi się rozchorował...on normalnie zawsze jest chory jak ja jestem chora bo zaraża się ode mnie ;/

Dermapharm strona oficjalna firmy











 Zdjęcia przed kąpielą









W trakcie kąpieli:



 Po kąpieli:








1 komentarz:

  1. A wy próbowałyście produktów dermapharm dla swoich czworonogów???Zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń