sobota, 29 marca 2014

Palette farba do włosów natural colors odcień 909



Włosy przed koloryzacja:


Włosy po koloryzacji: (trochę kiepskie zdj niestety mi wyszło i jest ono po kilku myciach bo zapomniałam wcześniej zrobić ;) poza tym nie wiem czemu na zdj wychodzi mi taki jasny kolor jak w rzeczywistości jest dużo ciemniejszy






Palette farba do włosów natural  to głęboki , naturalnie wyglądający kolor.Produkt wzbogacony jest mleczkiem jojoba i wyselekcjonowanymi czystymi  olejkami dla naturalnie wyglądającego koloru ,cudownie miękkich i lśniących włosach o świetlistych refleksach oraz 100 % pokrycia siwych włosów.Odżywka po koloryzacji zapewnia włosom miękkość i jedwabistą gładkość.
Moja opinia : Produkt dobrze koloryzuje włosy , nadaje im intensywny kolor czerni , dużym plusem jest odżywka dołączona do opakowania którą nakładamy po spłukaniu produktu- nadaje ona włosom miękkość i nie czuć że po koloryzacji włosy są szorstkie, do nałożenia farby potrzebna jest własna miseczka i pędzel do nakładania farby - dla początkujących osób samodzielne nałożenie farby może być za trudne ale ja jako weteran samodzielnego farbowania :) nie miałam z tym problemów..Nałożenie farby na całe włosy zajęło mi może 15 min :) Tak że rekordowo krótki czas :) No ale wracając do farby kolor jest intensywny przez kilka pierwszych myć później zaczyna się stopniowo wypłukiwać i włosy robią się matowe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz