środa, 19 marca 2014

SEYO żel pod prysznic grejpfrut i marakuja

SEYO grejpfrut i marakuja to wyjątkowy żel pod prysznic do codziennej pielęgnacji ciała.Zawiera starannie dobrane składniki o dobroczynnym działaniu na skórę: *ekstrakt z grejpfruta i marakui odżywia i tonizuje*gliceryna działa nawilżająco .Przebadany dermatologicznie.Opakowanie 500 ml
Moja opinia:Kiedyś w Naturze kupiłam z tej serii płyn do kąpieli i bardzo mi się spodobał a potem ten żel i jeszcze jeden ale to już w innej notce :) i bardzo mi się spodobał..Ładnie i przyjemnie pachnie , zapach po kąpieli utrzymuje się na skórze , skóra po użyciu jest oczyszczona i bardziej miękka , jest dosyć gęsty , łatwo się go wyciska z butelki i rozprowadza po skórze , nie uczula , fajnie się pieni , minusem dla mnie jest kształt butelki bo wiadomo gdy się kąpiemy mamy mokre ręce więc ta butelka trochę może się nam wyślizgiwać z rąk..Poza ta małą niedogodnością nie zauważyłam innych minusów :)Fajny produkt polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz