wtorek, 18 marca 2014

Witajcie :) dzisiaj przyszła mi przesyłka od matique.pl a dokładniej koperta w której była odlewka balsamu do twarzy i próbka pasty do zębów...Balsamu praktycznie nie ma więc nie zamieszczę opinii na temat tych produktów bo nie ma czego testować..Gdybym chociaż miała po 3 testery tych produktów mogłabym coś powiedzieć na ich temat bo daje mi to jakiś czas testowania i wyrobienie sobie opinii o produkcie a tak to przy jednej próbce 5 g pasty do zębów i słoiczku w którym na dnie jest próbka balsamu do twarzy ciężko jest mi cokolwiek stwierdzić..Na zakończenie mogę jedynie dodać że bardzo mi przykro że mnie tak potraktowano i powiem szczerze spodziewałam się że dostanę do przetestowania pełnowymiarowe opakowanie produktu.Pod spodem zamieszczam zdjęcia całej przesyłki :

1 komentarz:

  1. Hmm chyba muszę sprostować cała sytuację ponieważ później po napisaniu tego posta napisałam do tej firmy i okazało się że ja po prostu źle zrozumiałam tą propozycję współpracy ( myślałam że dostanę pełnowartościowe produkty do przetestowania a miały być to tylko i wyłącznie próbki produktów)..Tak że podsumowując mój żal był nieuzasadniony...

    OdpowiedzUsuń