środa, 23 kwietnia 2014

I znowu po kolejnych świętach...:)

Witajcie:) Jak Wam minęły święta???Ja w święta większość czasu spędziłam z rodziną..nawet byłam u teściowej heh Swoją drogą ostatnio poprawiły się moje relacje z nią , chyba w końcu przestała mnie porównywać z żoną brata mojego męża z którą jesteśmy z tego samego roku i z którą chodziłyśmy do tej samej klasy w liceum..Podejrzewam że ona myślała że jak jesteśmy z tego samego rocznika to mamy podobny tok myślenia i sposób na życie..A każdy przecież jest inny :) Przy każdej sytuacji w której widziałam że próbuje mnie porównać do niej mówiłam jej to i chyba w końcu zrozumiała co mnie bardzo cieszy...
Mój synek dostał prezent od chrzestnego - całkiem fajną farmę z zwierzaczkami , ubranka i słodycze :) Później Wam wrzucę zdjęcia tych rzeczy oprócz słodyczy bo tych już nie ma :) a ja raczej nie mam tak że w  każdy momencie myślę żeby  zrobić zdjęcie i wrzucić na bloga więc przeważnie po fakcie dopiero myślę że fajnie by było wrzucić zdjęcie tego czy tamtego...i później często żałuję...ci co mają tak jak ja wiedzą o czym mówię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz