niedziela, 20 kwietnia 2014

MAM Perfect smoczek 16+






Smoczek MAM Perfect 16+ to produkt opracowany z myślą o zmniejszeniu ryzyka powstawania wad zgryzu dzięki temu że jest 60% cieńszy i 3 razy bardziej miękki niż zwykły smoczek.Posiada miękka szyjkę Dento- Flex.W zestawie ze smoczkiem jest dołączone pudełko które jest jednocześnie pudełkiem na smoczek i sterylizatorem.Wystarczy tylko nalać do niego wody , umieścić w nim smoczek i podgrzać je w kuchence mikrofalowej.Produkty MAM Perfect zostały opracowane we współpracy ze specjalistami z dziedziny zdrowia.Nie posiada BPA.
Moja opinia: Ten smoczek to moje odkrycie :) Jest po prostu świetny..Nie dość że fajnie wygląda to posiada w zestawie pudełko które pełni 2 funkcje (przechowywanie i sterylizacja)co jest świetną sprawą i powiem szczerze że jeszcze czegoś takiego nie widziałam przy innych smoczkach..Zaskoczył mnie trochę brak uchwytu jak przy tradycyjnych smoczkach ale w końcu nie jest to zwykły smoczek tylko można powiedzieć że ortopedyczny:) Fajnie że nie wpływa on na zęby dziecka dzięki swojej budowie.Dla mojego dziecka na początku trochę chyba był dziwny ten smoczek bo jakoś nie mógł się na niego przestawić bo wcześniej korzystaliśmy z tych tradycyjnych smoczków a wiadomo tamte są grubsze niż ten który otrzymaliśmy do testowania ale teraz go uwielbia :) podoba mu się bardzo wzorek tej jaszczurki na nim bo cały czas na nią patrzy i dotyka paluszkiem :)Tak jak mówiłam ten smoczek to moje odkrycie i na pewno kupię kolejny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz