poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kolejna miła przesyłka od Oriflame:)

Witajcie, ostatnio przyszła mi kolejna przesyłka od firmy Oriflame:) To była w pewnym sensie niespodzianka bo tak naprawdę nie wiedziałam jakie tym razem dostanę produkty do testowania.Gdy otworzyłam pudełko moim oczom ukazało się wiele ciekawych rzeczy a co najlepsze WSZYSTKIE były dostosowane pode mnie :) Jest to najmilsza współpraca z jaką do tej pory miałam do czynienia:) Oczywiście nie myślcie że ma to jakikolwiek wpływ na moją ocenę produktów bo zawsze piszę o produktach to co myślę...
Oto co ukazało się mi w przesyłce:)
*Tusz do rzęs Volume Blast Mascara The One Oriflame 8ml
*Kredka do ust Power Shine Oriflame odc Glazed strawberry 3,9g
*Podkład The One Illuskin Foundation spf 20 Oriflame 30 ml odc Natural Beige
*Odżywka zwiększająca objętość włosów Hair X bez spłukiwania Oriflame 150ml
*Body spray Tenderly 75 ml
*Krem pod oczy wypełniający zmarszczki Ecollagen 15 ml
*katalog 


Dodatkową rzeczą jaką dostałam jeszcze do przesyłki był informator(ja to tak nazywam :) dotyczący korzyści płynących z bycia konsultantką.Powiem szczerze że spodobała mi się oferta tej firmy bo już od jakiegoś czasu myślałam o tym i tak doszłam do wniosku że czemu nie :) Kosmetyki są dobrej jakości , katalog ma ciekawe produkty do zaoferowania i dużym plusem jest to że z byciem konsultantką wiąże się dużo korzyści np upusty na produkty z katalogu :) Jeśli któraś z Was chciałaby zostać konsultantką jak ja to napiszcie maila do : ar.formela@oriflame.biz    lub telefonicznie 601 20 26 46 

Aktualny katalog możecie obejrzeć sobie na stronie Oriflame

1 komentarz: