sobota, 12 kwietnia 2014

Balsam do ciała pod prysznic Nivea cocoa i milk skóra normalna i sucha

Balsam do ciała Nivea   cocoa i milk skóra normalna i sucha to balsam który w wyjątkowy i przyjemny sposób nawilży naszą skórę.Balsam działa jak odżywka pozwalając w wygodny sposób zadbać o Twoje ciało.Produkt przebadany dermatologicznie.Nie zawiera sztucznych barwników.Produkt łatwo biodegradowalny .Produkt nakłada się na wilgotne ciało tuż po umyciu całego ciała , po chwili od nałożenia spłukuje się go i później tak jak po zwykłym prysznicu wycieramy całe ciało i gotowe :) Opakowanie 50 ml
Moja opinia: Produkt który opisuję nie jest pełnowymiarowy( ma tylko 50 ml)ale starczył mi aż na 3 użycia:) Kupiłam w tak małym opakowaniu z tego względu że nie chciałam wydawać 25 zł w błoto gdyby okazało się że normalne opakowanie się u mnie nie sprawdza...Nie lubię marnować pieniędzy na coś co potem nie będę używać bo się nie sprawdzi u mnie..No ale wracając do próbki bo tak można nazwać to opakowanie które testowałam jestem [pozytywnie zaskoczona:) Produkt co prawda jest trochę rzadkawy ale nie przeszkadza to w jego nakładaniu.Ładnie i przyjemnie pachnie , po nałożeniu produktu staje się on przeźroczysty z białego koloru i tworzy błyszczącą warstewkę na skórze , po spłukaniu skóra jest mocno nawilżona , gładka , odżywiona , miła w dotyku , delikatnie pachnie tym przyjemnym zapachem balsamu.Spłukiwanie balsamu jest troszkę trudniejsze bo trzeba pomasować skórę ręką tak jak podczas mycia żelem bo produkt tak łatwo nie schodzi i jest troszkę śliski.Jednak po wytarciu ciała to wrażenie mija:) Skóra po użyciu się nie lepi i faktycznie możemy tuż po wytarciu ubrać ubranie i nie czekać tak jak zwykle na wchłonięcie się balsamu..Co do wydajności produktu to tak naprawdę nie wiem co o tym powiedzieć bo miałam to małe opakowanie a duże ma chyba 200 ml więc jeśli 50 starczyła mi na 3 razy to 200 będzie na 12 razy więc na pewno jest to mniej użyć niż przy tradycyjnym balsamie do ciała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz