sobota, 12 kwietnia 2014

Moje małe zakupy :)

Dzisiaj byłam na małych zakupach w Rossmanie i kupiłam sobie kilka rzeczy:) W sumie większość jest dla mojego dziecka ja tylko sobie kupiłam żel pod prysznic i płatki kosmetyczne bo mi się skończyły.Ciekawa jestem jak będą sprawdzać się te produkty z babydream..Żel do mycia kiedyś mieliśmy ale te balsamy będziemy testować  1 raz :)Szczoteczkę dla Alanka miałam kupić jedną bo tą co teraz ma to muszę wyrzucić bo już 3 mies używalności minęły ale nie było innych dostosowanych pod jego wiek i wzięłam taki zestaw do nauki mycia ząbków..Fajne w nim jest to że ma taki ogranicznik( to pomarańczowe kółeczko) i to mi się wydaje że jest dobrym rozwiązaniem dla początkujących rodziców którzy zaczynają myć dopiero ząbki swoim pociechą :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz