sobota, 12 kwietnia 2014

Przesyłka od firmy MAM



Witajcie :) Wczoraj przyszła mi przesyłka od firmy MAM o której wspominałam Wam wcześniej :) Dostałam produkty  które wcześniej sama sobie wybrałam i teraz będziemy je sobie z młodym testować :) Butelkę tą 6+ już wypróbowaliśmy od razu po odebraniu przesyłki oczywiście po wcześniejszej sterylizacji bo jak wiadomo nowe rzeczy typu kubki , łyżeczki , butelki itd trzeba tak dezynfekować i dopiero potem mogą być używane przez dziecko...Wrzucę Wam zdjęcia jak mały z niej pije przy recenzji :)Z tej większej butelki na razie nie będziemy korzystać , dopiero za jakiś czas jak mały przyzwyczai się do tej 6+:) No niestety mojemu synkowi jakoś nie spieszy się do samodzielności i przy 1,4 mies dopiero uczy się picia z kubków niekapków co w porównaniu z dziećmi moich znajomych wypada słabo bo one albo piją z butelek z twardym ustnikiem albo nawet już piją same z kubeczka treningowego...No ale cóż każde dziecko ma swoje indywidualne tempo rozwoju i trzeba się z tym pogodzić:)
A wogóle nie napisałam co dokładnie dostałam:)No więc w paczce był:
*Smoczek MAM Perfect 16+
*Butelka treningowa 'niekapek' z miękkim ustnikiem 6+ MAM TRAINER 220ml
*Kubek do nauki picia z twardym ustnikiem 8+ MAM Learn to drink cup 270ml
Jestem bardzo zadowolona z produktów które dostałam do testowania z moim dzieckiem ale czemu powiem Wam przy recenzji:)

2 komentarze:

  1. trainer jest super! tylko szybko u nas zaczął zmieniać kolor ustnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje że to chyba jest przy każdej butelce tak...u mnie zawsze obojętnie jaką miałam butelkę czy kubek niekapek to zawsze ustnik zmieniał kolor...wiadomo że nie zawsze podaje się dziecku w jednej butelce samo mleko tylko też herbatki czy soczki...już nie wspomnę że czasami i do obiadku trzeba się czegoś napić:) Trainera już wypróbowaliśmy i jest świetny:) Dziwię się tylko czemu wcześniej nikt mi nie polecił produktów tej firmy bo są przecież rewelacyjne...:)

      Usuń