piątek, 11 kwietnia 2014

Marion 7 efektów kuracja z olejkiem arganowym do włosów

Kuracja do włosów bez spłukiwania , intensywnie pielęgnuje , wygładza włosy i ułatwia stylizować fryzurę.Jedwabista konsystencja pozawala na równomierne rozprowadzenie preparatu na włosach , jest natychmiast wchłaniana , nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy , pochodzący z upraw ekologicznych potwierdzonych certyfikatem Ecocert.Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów :
*przywraca piękny połysk
*regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
*ułatwia rozczesywanie i układanie
*wzmacnia i nawilża 
*nadaje miękkość i elastyczność
*chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
*zapobiega puszeniu się włosów
Olejek nadaje się do każdego rodzaju włosów , szczególnie tych zniszczonych.Opakowanie  15ml

Moja opinia : Produkt obłędnie pachnie :) Mi ten zapach kojarzy się z odświeżaczem powietrza do samochodu który kupiłam mężowi ( o ile pamiętam to była wanilia i kwiaty magnoli)Ogólnie zapach jest słodki , bardzo przyjemny , po nałożeniu olejku włosy pięknie pachną , błyszczą się , wyglądają na zdrowsze...Jedynym minusem tego olejku jest to że mam wrażenie że nie zawsze działa na moich włosach - nie wiem czego to jest wina ale czasami po użyciu tego olejku włosy dobrze wyglądają a czasami są strasznie przesuszone...Nie wiem czy nie jest to kwestią moich problemów zdrowotnych i wahań hormonów..Napewno nie jest top wina szamponu bo kupując ten olejek kupiłam też nowy szampon..Plusem tego olejku o którym jeszcze nie wspomniałam jest opakowanie z pompka którą dozujemy nieduża ilość produktu na dłoń a potem wcieramy we włosy...Ja osobiście polecam tak jak i przy różnego rodzaju jedwabiach do włosów nakładanie produktu na wilgotne włosy i suszenie potem suszarką - włosy są potem miękkie , gładkie, łatwo się rozczesują bo produkt pod wpływem ciepła głębiej wnika do włosa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz