środa, 9 kwietnia 2014

MAM długo wyczekiwana współpraca z firmą o wieloletniej tradycji w produkcji artykułów dla dzieci :)

http://sklep.mambaby.pl/

Witajcie :) dzisiaj nawiązałam współpracę z firmą MAM która specjalizuje się w produkcji produktów dla niemowląt i dzieci które oprócz ładnego designu są funkcjonalne i bezpieczne. O jakości produktów  marki MAM świadczą liczne wyróżnienia i nagrody , choćby m.in Złoty medal międzynarodowych targów zabawek i artykułów dla matki i dziecka " Czas dziecka " dla smoczka MAM Perfect 0-6 albo nagroda Adolf Loos State Prize for Design za wzornictwo produktów.Poza tym produkty sprzedawane w  Sklepie MAM są  produkowane w Europie( wyjątkiem jest tylko jedna linia produktów ze sklepu ale producent zapewnia że podczas wytwarzania zachowanie są najwyższe standardy produkcji a składniki tych produktów są najwyższej jakości)
Wszystkie produkty są bez BPA więc kupując produkty tej firmy nie narażamy naszego maluszka na działanie tego szkodliwego składnika chemicznego.Dodatkowo w wszystkich produktach zastosowano jedwabisty silikon który np zastosowany w smoczku daje maluszkowi takie samo wrażenie jak podczas picia mleka z piersi matki co jest bardzo pomocne podczas odstawiania dziecka od piersi( dzięki takiemu rozwiązaniu technologicznemu cały ten etap odbywa się z mniejszym stresem i dla rodziców i dla dziecka )

Oto niektóre produkty produkowane przez firmę :

MAM Night (2-6 miesiąca)MAM Animals (6+ miesiąca)MAM Animals (6+ miesiąca)Smoczek na butelkę niekapekMAM Anti-Colic 160 ml (0+ miesiąca)MAM Trainer 220 ml (6+ miesiąca)Smoczek na butelkę Jedwabisty SilikonMAM Anti-Colic 160 ml (0+ miesiąca)Kubeczek Niekapek Learn To Drink CUP (190ml)BABY BOTTLE 330 mlMAM Oral Care SetMAM Learn To Brush SetMAM Bite&RelaxMAM Bite&PlayMAM Bite&PlayMAM Baby Starter SetMAM Podgrzewacz do butelekPojemnik na mleko w proszku MAMMAM Manual Breast PumpMAM Thermal BagMAM Feeding Spoon Set MAM Clip Love & Affection MAM Baby`s CutleryMAM Snack Box



Produkty MAM możesz kupić też w sklepach dziecięcych  i aptekach .Wystarczy wpisać kod pocztowy i pokaże się nam najbliższy punkt w którym możemy nabyć produkty tej firmy.Poniżej podaję link dla zainteresowanych :)
http://sklep.mambaby.pl/lista_sklepow.html#gagu_pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz