piątek, 25 kwietnia 2014

Pantene pro-v szampon odnowa nawilżenia

Szampon w swoim składzie posiada składniki mikro - nawilżające które zostały zaprogramowane tak by nawilżać włosy i pomagać chronić warstwę lipidową włosów podczas czesania , pozostawiając je jedwabiście gładkie i miękkie od nasady aż po końcówki.Poziom witamin w szamponie jest certyfikowany przez Szwajcarski Instytut Witamin . Opakowanie 400 ml 
Moja opinia : Produkt ładnie pachnie , jest gęsty , wydajny , dobrze się pieni , łatwo spłukuje się go z włosów , po kilku użyciach zauważyłam poprawę w moich włosach - stały się bardziej błyszczące , gładkie , lepiej się je rozczesywało i nawet stan moich końcówek się odrobinę polepszył...Poza tym nie wiem czy to zasługa tego szamponu ale po używaniu go przez prawie cały miesiąc włosy urosły mi prawie o cm (!) czyli bardzo dużo:) wiem może ktoś powie że może mi się wydaje albo coś ale widzę tą różnicę po odrostach bo mniej więcej w tym samym czasie farbowałam włosy( Wy troszkę później mieliście relację z tego farbowania bo ja przeważnie kilka postów mam wcześniej przygotowanych i mam ustawioną automatyczną publikację )
Wracając do szamponu naprawdę jestem z niego zadowolona  bo nie spodziewałam się takiego działania.Nawet mnie nie uczulił a ostatnio coraz częściej zdarza mi się to z szamponami..Nie wysusza skóry głowy , dokładnie ją oczyszcza co czuć od razu po myciu i pozostawia zapach szamponu na włosach które przyjemnie pachną nawet po wysuszeniu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz