sobota, 26 kwietnia 2014

Żel pod prysznic Original Source Mandarynka i bazylia





Oryginal Source żel pod prysznic to żel który odmieni naszą codzienność , sprawi że zapomnimy o rutynie  i zwyczajnosci . Żel o zapachu indyjskich mandarynek i afrykańskiej bazylii to duet o szerokim polu rażenia w walce z codzienna rutyną.Każdy pobyt pod prysznicem zamienia w zupełnie nowe , intensywne doznania.Produkt nie testowany na zwierzętach.Opakowanie nadaje się do powtórnego wykorzystania.Opakowanie 250ml
Moja opinia: Do zakupu żelu zachęciło mnie opakowanie i jego niesamowity zapach..W sumie to zawiodłam się na nim bo tak naprawdę zapach czuć tylko w opakowaniu a potem po naniesieniu na skórę nic nie czuć tak jak w przypadku innych żeli..U mnie gdy używałam tego żelu zapach ' znikał' pod wpływem wody i to wyglądało tak jakbym myła sie jakimś produktem bezzapachowym.Poza tym produkt nie myje za dobrze ciała - ja po umyciu miałam wrażenie niedomytej skóry, no cóż tu dużo mówić nie było takiego uczucia świeżości i oczyszczenia jak przy innych żelach...Opakowanie fajne i ciekawe graficznie , w miarę łatwo wyciska się z niego produkt i nanosi na skórę , produkt łatwo się rozprowadza po skórze , średnio się pieni...Co do produktu postanowiłam że jak pokończą mi się wszystkie moje dotychczasowe żele pod prysznic to po prostu kupię kolejny z ich serii ale tych wcześniejszych i jeżeli tamten też okaże się tak samo felerny to już ich więcej nie kupię..

Produkty które oferuje marka możecie zobaczyć na stronie : https://www.originalsource.pl/

Zapraszam do komentowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz