czwartek, 22 maja 2014

Body Collection Zestaw róży English Rose





 Skład :





Produkt posiada cztery rodzaje różu dzięki czemu możesz używać wybranego odcienia albo je łączyć by podkreślić swój makijaż.Róże nie są zbyt intensywne a dzięki jedwabistej konsystencji łatwo rozprowadzają się na skórze.Posiadają  w swoim składzie perłowe i złote drobinki które dodadzą naszemu makijażowi blasku i świeżości pozostawiając naturalny efekt.

Moja opinia : Produkt daje naturalny i delikatny efekt dzięki niezbyt mocnemu napigmentowaniu , dwa róże są bardziej błyszczące dzięki zawartości większej ilości złotych drobinek , łatwo rozprowadzają się na skórze , nie uczulają , łatwo je zmyć mleczkiem czy innym produktem do demakijażu , długo utrzymują się na skórze jak na róż w takiej cenie ( allegro od ok 5 -9 zl), trochę denerwuje mnie w nich te małe paletki z  produktem bo ja jak na tą paletkę mam dosyć duży pędzel do różu i nie zawsze mogę wygodnie nałożyć sobie taki kolor jak bym chciała bo np bokiem pędzla zahaczam o inny odcień...Opakowanie jest dosyć solidne , jak na razie mi się nie zepsuło mimu kilku upadków na ziemię ( ingerencja mojego synka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz