piątek, 23 maja 2014

Moje ostatnie zakupy :) Oriflame i inne :)

Witajcie :) w ostatnim czasie przyszło mi zamówienie z Oriflame i zakupiłam sobie parę innych rzeczy :) i oczywiście muszę się pochwalić tym wszystkim...moze nie jest tego dużo ale uznałam że jeżeli chodzi o Oriflame to poczekam do nast katalogu( to jeden z przywilejów bycia konsultantką że można zamówić nast katalog w trakcie obowiązującego katalogu).Dla zainteresowanych wstąpieniem do klubu Oriflame podaję link :http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=454239 

Mydełko peelingujące do stóp już otworzyłam jak tylko dostałam przesyłkę( dlatego jest takie dziwne opakowanie) bo byłam bardzo ciekawa zapachu :) Połączenie lawendy i cytryny świetnie pachnie jak dla mnie :) 


Tak się zastanawiam czy chcecie żebym podawała ceny zakupionych produktów i to gdzie je kupiłam???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz