piątek, 23 maja 2014

Przesyłka od Akademi Umysłu :) Zniżka dla wszystkich na wersję elektroniczną serii Junior do 1 czerwca

Niedawno otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy program rozwijający pamięć i koncentrację Junior dla dzieci od 5-9 lat.Oczywiście opakowanie już otworzyłam bo miało całkiem ciekawą szatę graficzną i aż zachęcało do wypróbowania :) Mimo że jestem w troszkę innej grupie wiekowej niż ta do której producent kieruje program po wypróbowaniu go uznałam że jest bardzo fajnym produktem dla dzieci  w tej grupie wiekowej a nawet dla dzieci młodszych które umieją posługiwać się komputerem :)Ale dokładną recenzję podam niedługo :)


Niżej podaję link na stronę producenta gdzie można kupić oprogramowanie w wersji pudełkowej jak i elektronicznej :) Teraz wiem że jest promocja na właśnie ten program który dostałam do testowania oraz inne części tej serii w wersji elektronicznej do 1 czerwca 2014. ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz