piątek, 23 maja 2014

Garnier skin naturals pomadka odżywcza do ust


Pomadka do ust nawilży twoje usta dzięki zawartosci alantoniny i olejków roślinnych które dodatkowo zregenerują twoją skórę ust.Usta stają się miękkie , nawilżone a pomadka błyskawicznie się wchłania.Opakowanie 7ml
Moja opinia : Kupując tą pomadkę nie byłam do końca przekonana czy dobrze robię dodając ją do koszyka ale dzisiaj już mam pewność że wcale źle nie zrobiłam mimo kilku wad tej pomadki..:)Pomadka dobrze nawilża suche usta , po aplikacji czuje się delikatne nawilżoną skórę i niestety też taki jakby film na ustach ( taką ciężką warstwę którą można porównać trochę do posmarowania sobie ust wazeliną co jest dla mnie pierwszym minusem ) , po kilku użyciach usta stają się dużo mniej wysuszone jeśli ktoś ma tak jak ja suchą skórę , trochę się błyszczą po aplikacji , opakowanie jest takie średnio solidne - mi czasami odpina się zatyczka od balsamu... balsam bardzo łatwo się wykręca , nie ma żadnego problemu z aplikacją na usta...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz