niedziela, 25 maja 2014

Paleta ceni W7 10 out of 10 Bronze



W 7 Bronze to paletka cieni z różnymi odcieniami brązu ( matowymi i mieniącymi się drobinkami ) Idealna do makijażu dziennego jak i tego wieczornego.Produkt umieszczony jest w eleganckim etui wraz z pacynkami do nakładania cieni.W opakowaniu znajduje się 10 różnych cieni.
Moja opinia : Kupiłam ten produkt z czystej ciekawości :)Cienie faktycznie nadają się do zwykłego , codziennego makijażu jak i wieczornego.Żeby zintensyfikować kolor wystarczy zwilżyć pędzelek np wodą termalną i nałożyć cień na powiekę ( wtedy cień staje się dużo ciemniejszy ) Produkt trochę ciężko się aplikuje bo cienie gdy próbujemy nałożyć pędzlem osypują się i trzeba uważać żeby nie zniszczyły nam makijażu jeżeli ktoś wcześniej już nałożył na twarz podkład lub tym podobne rzeczy...Dosyć długo utrzymują się na powiekach , nie zbierają się w załamaniach powieki , nie grudkują się...Te cienie są bardzo naturalne , powiedziałabym że takie bardziej matowe i średnio napigmentowane ...W paletce mamy kilka cieni matowych bez żadnych drobinek i kilka z złotymi prawie nie widocznymi drobinkami...Opakowanie jest solidnie wykonane , mi ono się bardzo podoba :)Z aplikatorów do cieni nie korzystałam więc nie wiem jakie są bo ja od kiedy kupiłam sobie pędzle do makijażu korzystam tylko z nich :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz