poniedziałek, 26 maja 2014

Woda różana TRS


Woda różna TRS pachnie naturalnym zapachem różanym.Oczyszcza, regeneruje  i odświeża skórę przywracając jej blask i piękny wygląd.Reguluje wydzielanie się sebum.Zalecany jest do każdego rodzaju skóry.Można stosować ją jak tonik oraz jako dodatek np do różnych maseczek w których wodę zastępujemy właśnie wodą różaną co daje dużo bardziej spektakularny efekt.Opakowanie 190ml

Moja opinia :Używam tego produktu jako toniku do twarzy i jestem bardzo zadowolona z efektów.Na początku użytkowania poza zapachem różanym na skórze i odświeżeniem skóry nie było widać jakiś spektakularnych efektów dopiero po jakimś czasie stosowania gdy zużyłam 1\4 butelki mogłam zauważyć że skóra była mniej podrażniona , bardziej odżywiona , pełna blasku , lepiej napięta , pojawiało sie na niej mniej wyprysków czy innych niedoskonałości ,wygładziła się i stała się bardziej miękka...Minusem dla mnie jest opakowanie które jest szklane i w dodatku  z zakrętka co bardzo nie lubię...Szkoda ze producent nie pomyślał o jakimś dozowniku do tego produktu..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz