czwartek, 15 maja 2014

Oriflame Odżywka dodająca włosom objętości HairX Volume Boost bez spłukiwania




Oriflame Odżywka dodająca włosom objętości HairX Volume Boost bez spłukiwania nadaje twoim włosom objętość oraz odżywia skórę głowy dzięki 6-gingerol scalp care . Testowana dermatologicznie.Należy nakładać produkt na wilgotne włosy.Opakowanie 150 ml 
Składniki(skopiowane ze strony producenta )
AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, PEG-12 DIMETHICONE, POLYQUATERNIUM-4, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM BENZOATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, GERANIOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, LAURYL GLUCOSIDE, LIMONENE, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, BENZYL SALICYLATE, CERAMIDE 3
Moja opinia : Na początku testowania sceptycznie podchodziłam do tego produktu bo zawsze gdy miałam odżywki bez spłukiwania w sprayu i spryskiwałam sobie nimi włosy to albo pojawiał mi się łupież albo jakieś podrażnienie skóry głowy albo miałam przetłuszczone włosy...Po użyciu tego produktu  i wysuszeniu włosów  przeżyłam mega zaskoczenie - skóra nie szczypała , nie czułam nigdzie podrażnienia na głowie , włosy delikatnie i przyjemnie pachniały a co najważniejsze były uniesione (!) i ładnie się błyszczały...Dobre odżywienie włosów można zobaczyć dopiero po którymś razie regularnego stosowania jeśli mamy zniszczone włosy...Produkt rozczesywanie włosów , nie trzeba go dużo nakładać na włosy żeby zwiększyć ich objętość..

Aktualny katalog Oriflame http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201407

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz